"makeover"

Ne znam tačno kad je kod mene počela ta ideja da u ničemu vidim nešto. Ne odupirem se. Polako prelazi u stil života. Najgore je to, što mi je sad već potrebna soba da smestim sve to ništa!
Kada sam mami rekla da ne baca tu praznu konzervu neskafe, koju ona mnogo brže troši od mene (Hvala Mama), samo je prevrnula očima, nasmešila se i rekla - Dobro!!! (cmooooooook velikiiiii) Ona inače nema običaj da gomila stvari koje joj ne trebaju. (hmmmm ali zato ima mene)
Uz malo boje, lepila, kanapa i salvetu ...

foto: veSna












 






 ... držač za ručne kuhinjske mešalice, mutilice i oklagije, (koji pritom ne izgleda ni malo loše) može da počne svoj novi dekorativno-upotrebni život.
Mama, neskafe spremljen za fotografisanje te čeka, ako požuriš...

foto: veSna



















... ipak ću ti spremiti drugi kad dođeš, moram uz ovaj da se divim urađenom...

 

                                                           
  

Коментари