novogodišnja instalacija

Nikada do sada nisam započela novogodišnje uređenje kuće u prvoj polovini decembra. Ali kako je realizovana ideja morala da odleži, da se svaki dan posmatra, da se lupa po rukama koje su krenule još da dodaju, došlo je vreme kad sam prelomila - pure rustic natural look.
Inspirisala me je odrezana grana breze koja se baškarila u dvorištu, jedna ideja koju sam videla na nekom od "uradi sam" portala, ali sad kad mi je trebala nisam mogla da je nađem i zid pogodan za razne instalacije, ni veliki ni mali, taman po meri.
Bila mi je namera da se grana ispila na parčad različite dužine i da poslagani jedno ispod drugog formiraju jelku. Problem je predstavljalo kačenje na zid. Mislim, nije predstavljalo problem, imam silikonski lepak a on je svemoćan! Problem je bio "izmoliti" zid za moju instalaciju, nisam ga ja ni gletovala ni farbala. Ipak, posle tri slatke reči zid je bio moj, i još tri slatke reči grana je ispilana. Dobro ... bilo je više slatkih reči ... a kako cilj opravdava sredstvo ... 😇

foto: P.

















Ove godine glavna zanimacija mi je bila igra drvetom pa sam nastavila u tom fazonu. I grančice su pogodne za igranje. Malo klize i otimaju se, ali mogu da se ukrote. Dok sam majstorisala u glavi su mi odzvanjale sestrine reči - samo nemoj preterati. Minimalizam - manje je više!

foto: veSna
Stara drvena kutija spremište za zarđale i iskrivljene eksere, šarafe i koješta mi je posebno draga, jer sam je maznula bez pitanja 😈 i pola dana vraćala u život šmirlglom i žičanom četkom. Vredelo je.
Plus dva zavežljaja suvih i jelovih grančica, nekoliko listova mahonije, dve šišarke, dva lešnika, badem, nar, čaura maka, ukrasna kugla i organdin traka.

foto: veSna












Nadam se da će se 2017-oj dopasti, ovo je dobrodošlica za nju, za nove početke i stare vrednosti.


Коментари