cupcake

Te minijaturne tortice su na izgled toliko primamljive, vrištećih boja, maštovito dekorisane da deluju kao nejestive ukrasne figurice. Da ih poslažeš na veliki tanjir i staviš na sredinu stola da glume kolače. I wooo utisak je postignut. Ili da ih držiš u ruci i šetkaš sa njima "kao jedem kolačiće".














foto: Lj.



Kada sam ih prvi put probala, a morala sam iz radoznalosti, silno sam se razočarala a zapravo potvrdila svoje mišljenje o nejestivosti. Samo slatko... i slatko... i slatko u boji sa mrvicom nekog ukusa. Ničega da te mami da zagrizeš ponovo. Podsetilo me na torte iz druge polovine prošlog veka od 50 jaja, kg brašna, 2-3kg šećera i 1/2kg margarina samo u minijaturi.
Ako je cupcake mini tortica zašto je tako... bezvezna!







foto: veSna



Onda sam krenula malo u istraživanje. Zašećereni puter sa dodatkom arome i boje po želji u vidu kupice na vrhu kao originalni krem i nije nešto što baca u oduševljenje, samo atraktivno izgleda i pogodno je za oblikovanje špricem. Ovaj kolač je u stvari torta u malom – testo je lagano, vazdušasto, mekano. Na njegovu gornju površinu a često i u unutrašnjost stavlja se krem nalik onom kojim filujemo tortu, znači sve varijacije su dozvoljene, samo treba izabrati svoje sastojke i kod ukrašavanja pustiti mašti na volju.













 foto: veSna




Ja ih za sada pravim samo kao dekupaž, što ne znači da već sutra ili sledeće nedelje neću pokušati. Našla sam neke zanimljive recepte a i radoznala sam hoće li šarena kupica stajati čvrsto ili će kliziti ...




Коментари